Mindent az animékről

2017. december 11. 20:47 - Touka42

Az Another-ről

Sziasztok! Hoztam nektek egy újjab animét. Nekem nagyon tetszett, kár hogy egy nap alatt végig néztem. Kezdjünk is el!

Történet: 26 évvel ezelőtt élt egy Misaki nevű diák, aki az Észak Yomiyama Általános Iskola 9. évfolyamának 3-as osztályába járt. Mivel nagyon okos volt és jól nézett ki, valamint a sportokban is jeleskedett, ezért mind a diákok, mind a tanárok szerették őt már általános 7. óta. Azonban amint elkezdte a 9. évfolyamot, egy baleset miatt életét vesztette. Halála mindenkit lesokkolt, míg nem egy nap, az egyik osztálytársa rámutatott az üres padjára, s azt mondta: „Nem halt meg. Nézzétek, hisz itt van köztünk.”
Azután az egész 3-as osztály úgy viselkedett, mintha Misaki is ott lett volna. Bár ez csak színjáték volt, de egészen a ballagásig „játszották” szerepüket. Az igazgató még azt is elintézte, hogy Misaki-nak is legyen széke a ballagáskor. Majd az egyik ballagási képen meglepő dologra lettek figyelmesek…. a halott Misaki is ott volt a képen!! Ám ezzel a szerencsétlenséggel nem is gondolták, hogy mi vette kezdetét.
26 évvel később egy Sakakibara Kouchi nevű fiú költözött Tokió-ból Yomiyama-ba családi okok miatt. Szerencsétlenségére mielőtt elkezdhette volna az iskolát, beteg lett, s kórházba kellett mennie. Egy nap leendő osztálytársai meglátogatták, s folyton azt kérdezték tőle, hogy nem élt-e itt már korábban is.
Még aznap este találkozott egy furcsa lánnyal, aki egy szemkötőt visel, s szintén az Északi Yomi-ba jár, Misaki Mei.
Miután végre iskolába ment, az osztálytársai nagyon kedvesen fogadták, de feltűnt neki a többiek furcsa viselkedése, s a különös lány Misaki is, akit a többiek nemlétezőnek mondanak.A kisvárosban egyre gyakoribbak a halálesetetek, s mindegyiknek köze van a 3-as osztályhoz. 

Véleményem: Én nagyon imádtam. Szerintem az alap történet is nagyon király, a szereplők, minden. Még az elején én sem tudtam eldönteni hogy Mei tényleg létezik vagy sem. Nagyon megéri megnézni, mindenben tökéletes. Ez a mostani kedvenc animém! Nézzétek meg ti is!

Értékelés: *****

FIGYELEM: Sajnálom hogy nem posztolok olyan sokat, mint mikor beteg voltam, de tudjátok 1 hónap múlva felvételizek. Sokat tanulok ( NEM HABI SZÖVEG ) Köszönöm a megértést. Megpróbálok legalább naponta egy-két posztot hozni. Puszi otakuk!

Képtalálat a következőre: „another”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemindenmennyisegben.blog.hu/api/trackback/id/tr8213474313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Mindent az animékről
süti beállítások módosítása