Mindent az animékről

2017. november 25. 18:29 - Touka42

A Junjou Romantica-ról

Sziasztok! Hoztam ismét nektek egy Yaoi animét. Amikor én néztem nekem nagyon megtetszett, így gondoltam megmutatom ezt nektek is! Kezdjük is el! 

Történet: Takahashi Misaki egy középiskolás srác, akit szülei halála óta a nála 10 évvel idősebb bátyja nevelt fel. Misaki, hogy meghálálja testvére törődését, s visszafizesse neki mindazt, amiről miatta kellett bátyjának lemondania, elhatározza, hogy ugyanarra az egyetemre fog menni, ahová testvére is akart volna. Igen ám, de ahhoz elég jó jegyek kellenének, na meg persze mérhetetlen tudás, aminek főhősünk egy kissé híján van.
És itt jön a képbe Usami Akihiko, Takahiro (Misaki bátyja) egyik barátja, aki elvállalta a fiú tanítását. Usami sensei-ről azt kell tudni, hogy fiatal kora ellenére már több irodalmi nagydíjat is megnyert, könyvei bestsellerek, és egy dúsgazdag családból származik. Na és persze bele van esve Takahiro-ba, amiről a naiv báty semmit sem érzékel. Misaki annál inkább.
Az angyali Usami sensei ugyanis korántsem olyan tökéletes, mint amilyennek Takahiro előtt mutatja magát. A valóságban kissé elkényeztetett, rossz a viszonya a családjával, plüssmackókat gyűjt nem éppen korán kelő típus.
Ám a sors mégis úgy hozza, hogy a szeretett személy (Takahiro) miatt mégis rászánják magukat a közös munkára, majd szép lassan kibontakozik kettejük közt a szerelem.

Véleményem: Igazából, nem néztem még végig az animét, de az eddig látottak alapján ígéretesnek tűnik. A karakterek itt is nagyon aranyosak, bár az elején kicsit túl rámenős volt Usami. De az a jelenet ahol Misaki kihívja a hóesésben beszélgetni szerintem valami állati romantikus. ( Bocsi hogy nem valami hosszú a vélemény de mondtam, még nem láttam az egészet) 

Értékelés: *****

Képtalálat a következőre: „a junjou romantica”

Fogok ma még körül belül 3 ÚJ animét elkezdeni, hozok nektek róluk véleményt. Addig is puszi, Otakuk! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemindenmennyisegben.blog.hu/api/trackback/id/tr5013383169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Mindent az animékről
süti beállítások módosítása